HelloVenus :)
JULAI ^^
2012/07/20 | 7/20/2012 09:50:00 PM | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM .. 


fuhh fuhh fuhh ! HACUMMM !! aishh , berhabuk agi berhapak dah gua nye blog nihh .. lame betol tak wat kerja kerja mengepost nihh .. budak asrama larhh kate kan , paham paham je larhh ..  sebagai permulaan gua nak cerita pasal pra sukan sekolah yang berlangsung pada ......... sorry , tak ingat larhh pulak  ..

before sukan sebenar mesti larhh ade pra sukan dulu right .. tapi gua bukan nak cite yang gua de masuk ape ape . tapi gua nak cite yang waktu pra sukan tuhh , gua n dak kelas gua de larhh wat jual jual cikit .. kami jual air 100 plus tin , lollipop , keropok2 , air kotak and air float .. float adalah buatan budak kelas kami .. sedap tauuuu .. waktu tuhh memang ramai larhh budak budak beli .. lebih lebih agi waktu dah abish acara , memang full tak yah cite ar .. tapi disebabkan penjual nye ramai sangat , gua just usha and tolong cikit cikit je .. waktu tak ade orang , job kami adalah SNAP pic .. jom ushaaa


PERSIAPAN .. [ PAGI ]




gua larhh yang tolong isi keropok keropok tuhh .. rajin kann ^^ 

sakinah : ratna dah macam pekerja kilang larhh ..
gua : [senyum ] , [dalam hati] die nihh puji ke perli .. penat aku amik kejuruteraan awam , tak kan nak
                                             jadi pekerja kilang lak .. 


PRA SUKAN [ PETANG ]



  






















gambar hanye sempat di ambil waktu tak ade pelanggan .. ^^ gua memang sangat alert dengan kamera .. sebab tuhh , gambar gua yang banyak ..  baju biru yang kami pakai tuhh adalah baju kelas kami , cantik kannn ..


KERJA KERJA MENGEMAS 









SEBAHAGIAN 4 KEJURUTERAAN AWAM 1



berdiri from kiri : aidil [leader] , syafiqah , me , jehan , miza , qila , fathiah , 
danial , adam , adha , aliff , muaz , afiq

duduk belakang : aiman [topi] , intan , shikin [jam pink] , amin 

duduk depan : ain , azraei , shaklee [merah]



HARI SUKAN . . . . 

hari sukan gua kena masuk acara lari 4x400 meter .. kena lari satu padang , ambik kau !  penyertaan tersebut adalah atas paksaan kerana kekurangan orang .. gua tengok semua yang lari , at the end mesti jatuhh .. memang trend kerr ? errrr ==' .. whatever larhh .. gua pon nak jatuhh gak at the end tuhh , tapi gua pikir kang gua sendiri yang sakit .. dengan semangat yang kuat , gua terus bertahan tanpa pengsan .. wah wah ! tak sangka gua berjaya ..  ha ! gua pon masuk kawad gak .. and tema kitorang adalahh LANUN .. kami kawad sambil pegang PEDANG .. takut tak ? ^^  tapi yang menjadi kemusykilan gua adalah kenapa maskot kitorang adalah doraemon ..  emmm , ok , abaikan~



muke tak rela , ok burokk =='








comel kan gua jadi lanun .. errr  =='  . . ok gua perasan  . .





gua dalam barisan menahan panas , leh lak diorang berposing .. =='



buatan sendiri ..
KAMI ADA , KORANG ADA ??


akhir sekali , adalah MASA UNTUK MAKAN DURIAN !!

disebabkan gua nihh macho , kami pelajar asrama dibelanja makan duriann .. sumpah banyak wa cakap lu .. yang best nye pk hem kitorang turun sekali .. beliau larhh yang tolong bukak untuk kitorang .. ^^  untuk pengetahuan korang gambar yang di snap adalah muke muke baru bangun tidurr .. so , jangan larhh korang pertikai kan muke muke kami .. 
gambar gambar berikut adalah sebelum makannn ..


budak budak dorm gua , diorang THE BEST !






belakang from kiri : anis , me , mai , mimie , aini , yaya [pegang kamera] , tasha . alina [merah] , 

depan from kiri : nisa , shikin , jima , mek [kuning] , mira



sebagai penutup , gua nak promote gua nye PKD [ penolong ketua dorm ] 

kecil kecil cili padi =D

mimie with me ^^



mesti penat kan korang usha mende mende nihh .. gua kan dah lame tak post so bersabar je larhh erkk ..
agipon gua malas nak post banyak banyak .. ha ! gua nak wat satu announcement  .. dengan suka cita nye dimaklumkan bahawa hari ini ialah 1 RAMADHAN  .. selamat berpuasa kepada semua umat ISLAM .. 




the end , bye bye .. 
ASSALAMUALAIKUM ..




























Older Post | Newer Post
I'm Venus !

hye , i'm Nana .
I'm sixteen years old .

Click Earth !

SRRMY Links Stories



It's Venus

MukaBuku
TwitTwit